Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: sportnewss
Категория: Спорт
Прочетен: 111957
Постинги: 104
Коментари: 25
Гласове: 45
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
06.09.2009 16:24 - Рууд Ван Нистелрой: Отказах оферта на Рома, за да остана в Реал
Автор: sportnewss Категория: Спорт   
Прочетен: 551 Коментари: 0 Гласове:
1




   
 
 
Рууд Ван Нистелрой: Отказах оферта на Рома, за да остана в Реал image

 

Нападателят на Реал Мадрид Рууд Ван Нистелрой разкри, че е отклонил оферта за присъединяване към Рома през летния трансферен прозорец, защото предложението не било достатъчно добро. Холандския нападател беше свързван със слухове за напускане след като отново на власт дойде бившият президент на „кралския клуб" Флорентино Перес.

 

Докато се възстановява от контузия, заради която беше извън игра през по-голямата част от миналия сезон, Ван Нистелрой твърди, че иска отново да блесне за „белият балет".

 

Тотнъм бяха често свързвани с нападателя през август, но от Рома са предложили ясна оферта, за да се опитат да го привлекат.

 

"Рома се опитаха да ме съблазнят, но почувствах, че това не е за мен, не бях впечатлен от предложението им," каза холандецът пред испански репортери.

 

"От Мадрид ме оставиха сам да избирам, и аз предпочетох да остана, въпреки че знам, че ще бъде трудно да намеря място в отбора."




Тагове:   оферта,   остана,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив